Freja 2 år

It´s 4:th of July. It´s independece day! Hela USA skjuter raketer och skålar i champange! Samtidigt, milsvis därifrån fyller en halft amerikansk sessa 2 år! Världens finaste Freja! Dagen har vart underbar. Sådär knasigt mysig med strand, sol och bad. Grillning hos mamma på kvällen, massa "paketer" och glass med kolasås! Freja valde middagsmat som bestod av "Ponne & Kojv", översatt Pommes och Korv, även om vi vuxna åt en köttbit. Att det skulle vara fluffad vaniljglass med jordgubbar och kolasås till efterrätt istället för tårta var givet! Freja har tjatat om kolasås hela veckan och tom döpt sin gossekatt till just Kolasås! Självklart är jag generös nog att bjuda på massa fina bilder! [Här kan du också se bilder från Frejas 1-års dag!] Jag frågar mig själv, vart tar tiden vägen? Kan knappt förstå att det är två år sen jag för första gången höll dig i min famn! Jag älskar dig Freja, förevigt & föralltid! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0