FREJA 1 ÅR - Grattis älskling!



Grattis på födelsdagen vår lilla 1-åring!

Dagen började med vällingstund och fyra smått morgontondöva familjemedlemmar som sjöng Ja må hon leva! Freja sken upp med hela ansiktet när vi kom in och sträckte upp armarna i luften. Sötast i världen! Efter det var det dags att åka till stranden. Vi åkte hela bunten till Kallhällsbadet för att bli ännu brunare och bada i mälaren. Underbart! Freja fullkomligt älskar att bada. Det spelar ingen roll hur varm eller kallt det är. Ingen badkruka hon inte. Hon bara skrattar och sprattlar med benen.

Sedan åkte vi hemmåt för att låta Freja sova middag medans vi andra slappade lite innan vi började med maten. Vi hade bestämt oss för att äta mammas underbara Spegetti och dragonköttfärssås. En favorit! Freja vart stormförtjust och åt massor. Det hon inte orkade slängde hon ner till Liten (mammas hund) som väntade glatt nedanför hennes stol. Efter det vart det kaffe och paketöppning. Hon tyckte det var hur roligt som helst att prassla runt i allt papper och leka med snörena. Hon fick massor av fina, roliga, söta, gulliga, häftiga och tuffa paket! Tackar å hennes vägnar! Smile!

(Ska ta mig i kragen och lägga upp dem på bloggen i veckan!)

Sedan gjorde vi vällning och satte på pyjamas för att sedan lägga oss i sängen för att läsa en godnattsaga. Dessa ögonblick är oslagbara! Kärlek till tusen!

Godnatt vår 1-åring!
Mamma & Pappa älskar dig så!


Det känns som om tiden sprungit iväg. Det har redan gått ett år sedan jag för första gången höll dig i min famn. Ett år sedan jag mötte din varma och kärleksfulla blick. Ett år av framsteg, tålamod, skratt och kärlek. Ett helt fantastiskt år! Jag är så stolt, så lycklig, så glad, så tacksam över vilken fantastisk liten tjej du är! Du ger mig all kärlek i världen, allt jag önskar! Jag hoppas du känner att jag älskar dig över allt annat och att du är hela min värld!

Du är det absolut vackraste i hela universum!
Min fantastiska dotter, min Freja! ♥

Kommentarer
Postat av: kristin

grattis till henne :D . va söt hon är :D

2008-07-05 @ 00:16:11
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0