1000 Miles!

I can walk a thousand miles to be with you... tralala!
I Just LOVE it!

Jag är helt förälskad i den låten. Så fort den kommer på radio blir jag som förbytt, höjer radion till max och shakar loss med närmsta person eller golvmopp. Den är så "Madde" och jag kan inte säga annat än att den kom i rätt tid! Nu när Stoffe ska flytta & vi ska bli särbos i fyra månader behöver jag en skrämmande glad låt att dansa vilddans till i sommar i vår nya lägenhet! Tjohooo!

Nu är det dags för Irene Huss - Tatuerad Torso med älskling i badkaret!
Sedan blir det sova sängen! För imorgon blir det till att RÅPLUGGA!

Har fått för mig att du också gillar den här låten Kusin Hanna, är det så tro?


Kommentarer
Postat av: Stina (orvar)

Jag älskar också den låten

Den är ju super bra gumman.

Passar som sagt bra nu när ni kommer va

ifrån varandra lite.

men det är ju som tur är inte 1000 Miles :-)

Saknar dig Snuttan!

Puss och kram!

2009-03-20 @ 10:07:47
Postat av: P H E O N O M A ♥ | J U L I A

Gud så vacker blogg! :) Man känner sig "hemma" på något sätt.



Kikade in lite bilder på Freja, supersöt! ♥

2009-03-20 @ 23:19:02
URL: http://pheonoma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gissa vem som har skivan och singeln t om signerad??? ja jamensan...

Du är välkommen att avnjuta detta 80-tals underbara pudelmästerverk på högsta volym på Blåvingevägen.. Kram

2009-03-22 @ 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0