Skaldjurstårta


Jag har verkligen letat överallt på internet efter ett smaskigt och tilltalade smörgårtårterecept
, utan att hitta något. Alla ser så torra och klena ut. Så jag fick helt enkelt använda min fantasti och hoppas på det bästa. Man är ju inte utbildad kock för inte! Jag måste bara säga att det vart klockrent!

Svärmor och Stoffe tyckte det var super, den var krämig och deluxe! Själv måste jag säga att den var outstanding! Har aldrig ätit så god smörgåstårta i hela mitt liv! Så självklart delar jag med mig, så ni kan få njuta av samma goding som vi!

Voila, jag ger er MADDES Alla ♥-dag Tårta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den var verkligen kanon god smörgåstårtan. får du gärna göra om flera gånger.

2009-02-15 @ 13:50:42
Postat av: Frida

åh detta såg ju inte alls gott ut ;D

2009-02-17 @ 12:42:46
URL: http://metrobloggen.se/mammavid17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0