pappan

Egentligen ska jag försöka att inte använda denna mammablogg för att skriva så mycket personliga inlägg, utan att den mer ska vara inriktad på familjelivet, barnen och föräldraskapet. Men regler är väl till för att brytas... hehe

Men det som jag ville få skriva av mig om, handlar juh delvis om allt jag nyss nämnde. Det var juh nämligen så att Madde, Freja och bebis tillsammans med mormor och moster åkte till Norrköping under dagen, för att imorgon gå på Kolmården och titta på djuren och bamse. Sen kommer min familj stanna kvar i Norrköping till nästa fredag då de tar tåget upp tillsammans med farmor.

Jag har tidigare varit ifrån dem i 3-4 dagar, men aldrig i en hel vecka. Så än så länge är det lugnt, men jag saknar dom ändå så otroligt mycket. Måste vara vetskapen om att dom ska vara borta så pass länge. Det va ingen Freja som lämnar snabba små fot ljud efter sig och ropar "pappa pappa pappa kommer" när man öppnade dörren. Ingen som kom o slängde sig runt halsen på mig. Ingen vacker kvinna med en minst lika vacker gravid mage som gav mig en puss.

Fick nyligen ett samtal från min dotter som ville säga gonatt. Hon berättade glatt att hon imorgon skulle till djuren och när jag frågade vem hon mer skulle träffa imorgonså sa hon "ehh ehh BAMSEN!!!" Hon skrek ut det med glädje! Åh, man blir så varm i hjärtat av att höra sin lilla så glad o så lycklig. Hon berättade även att både mormor och farmor va hos henne och att hon hade ätit glass. Oj va förvånad man blir...hahaha

Jag kommer aldrig med ord kunna förklara hur mycket mina två tjejer och bebis betyder för mig! Dom är de viktigaste och mest betydelsefulla personerna som existerar i mitt liv. Är så glad och tacksam för hur dom varje dag förgyller mitt liv. Vad sysslade jag med innan jag hade er!?

Tack för att ni finns! Jag älskar er förevigt och föralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0