pappan

Hemkommen från jobbet och inväntar maten. Kommer att bli en av mina favoriträtter... revbenspjäll MUMS! När jag kom hem hittade jag älsklingarna i lekparken! Freja sprang in i mina armar och ville ha med pappa att åka kana! Självklart! Sedan skulle hon snurra mig på en grej, så jag blev galet yr :) Sötsaken där!

Man blir så lycklig av sin lilla tjej! Vi satte oss i soffan för en stund sedan och satte på leksaken, dvs Toy Story. Men under tiden vi väntade på att den skulle starta, så frågade Madde om inte Freja kunde visa var alla hennes kroppsdelar sitter. Så Madde började fråga om håret, nästan, tårna tänderna osv osv. Hon pekade rätt hela tiden! Man blir så stolt! Det går liksom inte att förklara känslan som sprider sig i kroppen!

Samma sak när jag hittar henne utanför toaletten kämpandes med att få av sig sina shorts. Hon ville gå på potan o kissa! Hon sätter sig och kliver av o säger stolt: "titta titta Ejja kan" sen river hon av ett ark papper och säger dut dut dut samtidigt som hon torkar sig! Du kommer göra mig stolt i hela mitt liv älskade lilla Freja!

Tack för att du förgyller mitt liv! Jag kommer alltid att finnas här för dig! Älskar dig gränslöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0