mysdag



Härlig kväll med Tacos & vi fyra! Vid 18 åkte vi till Lindahl´s och fikade. Freja fick välja en alldeles egen marsipanfigur vilket fick bli en rosa gris med chokladrumpa! Trodde aldrig hon skulle gilla marspian men den slank ner fort. Sen var det lite småkul att äta en liten gris också. Därefter dansade hon på scenen som finns inne köpcentrat och sjöng " Här kommer Pippi Långstrump... " Inte scenskräck för fem öre, så det har hon verkligen ärvt från min sida av släkten! Underbart med en unge som vågar bjuda på sig själv!

Efter mysfika och massa skratt tog vi en tur i alla affärer. På jakt efter finkläder att ha i kyrkan till Alice dop men också lite annat småplock. Ni vet den klassiska tjockisen från Gina (den blommiga hooden) var slut, men jag hittade samma modell i fräsig rosa! Så himla mysig. Hittade också en svart blus på Cubus i mysigt material. Bilden gör den inte rättvis at all! Men de jag vart mest nöjd med var nog jeanskorsetten från H&M. Den drar in de man vill få bort och framhöver de fina kurvorna! Den var ganska dyr, men värd varenda krona. Så den kommer jag ha på "Studentkvällen" med ett par tunna leggins och mina höga stövlar som jag f.ö klackade om idag inför dopet! Så snyggt!

Stoffe hittade en supersnygg vit skjorta och en svart väst att ha till sina kostymbyxor på dopet! Kommer bli superfint älskling! Frejas & Alice kläder går i samma tema som vårt och de kommer bli lika fina som alltid! Blir jätte bra och jag känner mig supernöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0