lika som bär 3 mån



Hittade en bild på Freja som jag tyckte var superlik en av de bilder jag tog på Alice häromdagen! De är lika gamla på bilderna, dvs 3 månader och lika vackra och glada och galet lika varandra! Mina underbara! Ibland måste jag nypa mig i armen för att de att jag inte drömmer. Tänk att jag fått två fantastiska, friska och underbara döttrar! Mina mina mina ♥ Okejdå... våra! Mina & Stoffes! Tänk att två som är så till utseenden lika kan vara totalt olika som personligheter! Fantastiskt och underbart!

Åhh jag är världens lyckligaste mamma! ♥ ♥ ♥


Psst.. Jag klippte ut & kopierade Alice Snobbenbody och använde den på Freja också för att se om de vart ännu mer lika. Så egentligen är Freja utan body på bilden om ni undrar varför bodyn ser utklippt ut!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0