Freja 2 år igen

Igår efter en lång skön sovmorgon till kl 11 klev jag upp för att mysa lite med familjen innan det var dags att åka hem till min pappa med familj. Eller som Freja kallar honom "Offa!" Det var strålande sol och jätteskönt ute, men överjävligt med mygg! Tror nästan vi tog slut på hela myggstiftet! Det bjöds på grillat och prinsesstårta dagen till ära! De absoluta favoriterna för Freja var utan tvekan alla "paketer," när vi sjöng Ja Må Hon Leva och hon efter sången säger "IGEN!", ät chokladsås från Offas tallrik och träffa alla hästar som finns på gården!

Freja fick en jättefin rosa Brio dockvagn med bäddset! Jag har nämligen galet svårt för allt vad blommor och mönster på barnvagnar heter, så skulle det vara en så skulle det vara en en, max tvåfärgad! Och det vart det! Pappa försäkrade mig dock innan om att han heller aldrig skulle komma på tanken att köpa ryshpyshigt! Puh! Så nu har hon dockan hon ville ha, kläder till den, matningsgrejjer och dockvagn! Då slipper hon känna sig lika utanför när bebis kommer och kan byta blöja på din bebis när jag eller Stoffe byter på Liten! Delar självklart med mig av gårdagen!

Paketöppning! Spännande att riva sönder papper!



Åh en dockvagn! Freja är överlycklig!



Freja äter chokladsås hos Offa! Massor av gott!



Här sjungs det Ja Må Hon Leva & Freja utbrister efter sången "IGEN!"



Himlarns god prinsesstårta åt världens finaste Prinsessa!



En grymt stolt Stoffe leder en vild Mio Mario som inte är känd för att vara den snällste!
En väldigt söt Freja hos sin 15-åriga moster Tildan som snart flyttar till Paris & pluggar!




Mio Mario i sin box! Pappa har världens vackraste stall! Kanske beror på att han är Hästveterinär & vansinnigt mån om hur hans hästar har det!



Från stallplan är det vacker utsikt över trähagar och ängar! Därnere ligger båtplats med brygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0