Brev till Liten

Idag gick vi tillsammans in i v.35 [34+0]! Tillsammans entrar vi ännu en vecka av sammandragningar, sparkar och klapp på magen! Det är inte många veckor kvar nu och jag skulle så gärna ha dig här redan nu! Men samtidigt behöver du ligga därinne några veckor till för att må toppen när du kommer ut. Dessutom har jag inte hunnit måla om din säng än eller tvätta alla de fina kläder vi köpt åt dig!

Din syster vet att något är på gång. Hon är världens mest keliga med magen, även om hon då och då blir småsurig när jag kelar för mycket med dig. Men vi får ta det med ro Liten, hon är bara en liten tjej på två år. Vi låter henne växa in i rollen. Då hon träffar dig på BB kommer hon älska dig gränslöst. För ni är delar av varandra, mig och er pappa!

Tillsammans med dig kliver vi in i ett nytt kapitel i livet! Vi blir en tvåbarnsfamilj som ska skapa massor av härliga minnen och stunder tillsammans. Iband oroar jag mig för att ha glömt bort hur man byter blöja, ammar, rapar etc - men jag vet att det kommer! Du kommer vara så liten och din syster blir plötsligt så stor!

Jag älskar dig min Liten! 41 dagars graviditet kvar. Jag vill njuta ordentligt, eftersom vi sagt att vi inte ska ha fler än två barn. Stanna därinne tills du är färdig! Vi väntar på dig!

Mamma älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0