bolibompasex?

Jag har gått och funderat på det där med Bolibompasex idag! Första gången jag hörde talas om det var när jag började första terminen på komvux och lärde känna många andra med barn. Det pratades vitt och brett om fenomenet Bolibompasex och jag nickade instämmande varje gång det kom på tal. För att vara ärlig, jag har aldrig provat! Jag har liksom lite svårt att tänka tanken in-på-toa-skynda-fynda under tiden Freja sitter och tittar på Björnes Magasin & Alice gurglar i takt med bolibompa-bolibom-bom-pa and so on!

Så hur funkar det där med Bollibompasex egentligen? Ska det vara så innerligt svårt att vänta till barnen sover? Era barn kanske aldrig gör det, vad vet jag? Är det verkligen så brottom att man måste ta första bästa tillfälle till vuxenlek? Jesus, hold your horses!

Nu förstår jag varför vuxna tjatade så dant om detta pisstråkiga barnprogram när man var liten! Allt de ville var att baka syskon.. Ja, eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0