Alice dop



Jag, Lilla Gudmor & Moster Sofie, Stoffe, Gudmor Patricia, ALICE & Gudfar Mathias! ♥



Det bjöds på Italienskt. Pasta med basilika, soltorkade tomater, Kyckling & Parmesanost.
Till det massa sallad, Grekiskt lantbröd, läsk, öl & vin!




Freja tyckte maten var supergod & Alice lärde känna sina gäster!



Alla hade en jättetrevlig middag, pratade och skrattade!



Två stora prinsesstårtor fulla av färska jordgubbar och grädde. Till vänster ett nötfritt alternativ med färska frukter och gigantiska blåbär! Så himla gott!



Mina fantastiska pepparkaksmuffins med Cream Cheesefrosting & massa bling bling!



Såhär såg inbjudningskorten ut som jag gjorde själv! Rosalila, brunt & vitt!



Mysiga presenter från underbara gäster till fantastiska Alice!



♥ Guldhjärta från Morfar med Familj.
♥ Tro, Hopp & Kärlek från Mormor med Familj.
♥ Lyckopeng från Farmor.



♥ Boken om Mig & Teddybjörn från Gudfar Mathias
♥ Silverhjärta med halsband från Gudmor & Moster Sofie
♥ Silversmycke med bokstaven A & hästberlocker från Gudmor Patricia



♥ Smyckesskrin från Mormors Väninna Helena med Familj
♥ Silverhjärta med Blomma från mammas kusin Hanna med familj
♥ Silverhjärta med pärla från mammas & pappas vänner Kim med familj



♥ Handgjord Dopstol med namn, födelsedatum, längd & vikt. Så himla häftigt och Freja fick en liknande när hon döptes. Detta från mammas kusin Lina med familj.
♥ Barnkammarboken & barnskiva från G-moster med familj



♥ Jättesöt Body, kul Spargris & Handgjort ljus från mammas & Pappas vänner Maria med familj.


Tack till alla som var med och gjorde Alice dopdag helt fantastisk! Den var verkligen oförglömlig & Alice var en riktig sol i kyrkan som inte sa ett endaste pip! Gullunge! Freja var också helt underbar som alltid och jag måste säga att jag är världens stoltaste mamma! ♥ ♥ ♥

Tusen miljoner pussar och tack till min mamma som gjorde massor för att få vår dag helt perfekt! Du är verkligen toppen! Massor av tack också till pappa för ditt fina tal till vår lilla familj och din hjälp! Älskar er så mycket!!! ♥ ♥ ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0