alice 4 mån

Vår lilla Alice fyller 4 månader på Fredag! ♥ Det är ju helt knäppt vad tiden går fort när man har roligt! Dessutom är det dags för dop på lördag! Då blir vår liten en Alice Freja Madelene! Vatten på huvudet, fin sång av Linda Bengtsing i kyrkan, mysmiddag med 40 gäster och god tårta! Det ser vi verkligen fram mot! Ska också bli sådär extra kul med tanke på att det är många som ännu inte träffat vår lilla Alice.

Dopet blir i Stockholm såklart. Den kyrkan som står mig närmast och där både jag och Freja är döpta. Där min mamma & pappa en gång gifte sig och där mina mor och farföräldrar är begravda! Så det är en självklarhet för oss att även Alice ska döpas där! Vår lilla myspys Allan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0