7 aug

Natten har vart hemsk! För det första kunde knappt somna pga huvudvärken och de gånger jag lyckades somna vaknade jag efter någon timme av kraftiga sammandragningar. När jag sedan lyckats somna om var det samma sak igen. Puh! Tillslut gick jag ut och la mig i soffan med öppen balkongdörr och fick sova några timmar iaf.

Jag mår fortfarande skit. Fortfarande asförkyld och världens spänningshuvudvärk. Verkligen knarkar panodil just nu! Dessutom har jag fortfarande massor av sammandragningar , så fort jag ställer mig eller går på toaletten vilken gör att det är ännu svårare att slappna av. Jag vill verkligen inte föda barn nu när jag inte är bra! Vill vara utvilad och avslappnad. Usch!

Det ilar som fasen neråt och jag känner på nått sätt att förlossningen kanske är på gång! Blir orolig! Skulle jag orka nu med feber och allt? Nej snälla Liten, vänta därinne. Åtminstonde tills på tisdag!

Nu ska jag försöka lägga mig ner i sängen igen och se på Beck!
Mamma, Stoffe, Freja och Sofie är på stranden och solar och badar! Jag är inte alls avis! Fasen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0