5 aug

Kvällen skulle spenderats med Kim, Carro och deras barn. Men efter mitt bilstädande var sammandragningarna för kraftiga för att orka med en helkväll som aldrig slutar tidigare än väldigt sent på natten. Istället åkte jag, Sofie och Freja till Stinsen och shoppade lite på Granit och Hemtex samt tvättade bilen. Därefter åkte vi och hämtade Stoffe på jobbet för att sedan släppa Sofie hemma. Därpå åkte vi till Max och åt middag och efter det tog vi en tripp inne på IKEA. Hittade två lampor, nya sängkuddar, fyrkantiga vita tallrikar, bebisskallra, batterier, lapptäcke som bebis ska ligga på när det är bus på golvet samt en ny väggklocka då jag råkade tappa den andra i golvet vid flytten!

Nu blir det nog inget mer IKEA på ett bra tag för det har shoppats rejält de senaste veckorna känns det som. Bland annat hittade vi sötaste förvaringgrodan som ska hänga i Frejas myshörna i rummet. Har jag sagt att sovrummet går i brunt, vitt och  en mjuk grön ton? Grymt mysigt! Ni får se resultat så fort vi är klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0