31 dagar kvar till bebis

Idag är det den 30 Juli, vilket innebär att det är exakt en månad kvar till den 30 Aug! 31 dagar! Trettioen långsamma, sega och otroligt irriterande dagar! Egentligen är väl en månad ingenting när man går gravid i närmre 10 månader. Nåväl, nu är det så och det finns inget man kan göra åt saken!

Mycket spännande händer i höst! Bebis kommer, sista terminen till undersköterska inleds och avslutas då jag ska läsa psykiatri, lägenheten ska fortsätta fixas och vi ska mysa massor hela familjen med mängder av tända ljus under en mysig filt med en varsin kopp te! Ser verkligen fram mot denna höst!

Nu ska både jag och Stoffe ner i sängen och sätta på ngn mysig film! Han har vart vaken över 40 timmar och jag behöver all vila jag kan få just nu!

Bebis är väldigt lugn i magen och jag tycker verkligen magen sjunkit!
Känns dessutom lättare att andas! Snart är det augusti, snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0