29 juni 2009

Det är sommar, det är fantastiskt! Det är varmare än det vart på många många år och dessutom är jag gravid. Feting gravid i v.32! Helt galet! Jag är så fruktansvärt otymplig denna graviditet. Magen är mindre än med Freja, men jag tror att bebis redan fixerat sig och ligger med fötterna upp för det är ett jäkla sparkande mot mina revben och huggen mellan benen har slutat. Freja låg tvärs över i magen ganska länge, vilket gjorde att hon inte kändes lika stor. Antar jag?

Ringde UL-enheten idag som bestämdes efter vårt RUL [Rutin Ultraljud] i v.18+0 för att beställa tid för tillväxtkontroll! Fick tid samma dag som vi ska till BM nästa gång, dvs 9 Juli så det är skönt att vi slipper åka till Norrköping två gånger runt samma datum. Nu blir det en resa istället! Ska dessutom bli så häftigt att få veta vad Liten väger! Hm, det är alltså en vecka och tre dagar kvar. Jag gissar på att h*n väger 1980 gram! Denna bebis måste vara större än Freja! Det är fullt av bebis i magen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0