28 juli

Jag är inte stålmannen! Även om jag trott det ett bra tag, så har sanningen hunnit ikapp mig! Jag är då fruktansvärt trött, seg och irriterad att det finnt inte ord för det! Idag började jag kallsvettas, det kröp i hela kroppen, huvudet värkte och jag mådde fruktansvärt illa! Kul att åka på nån infektion nu! Nej! Fick panik och ringde förlossningen. De hjälpte mig att ringa Stoffe för jag kunde inte hitta moibilen och mammas hemtel är spärrad mot mobilsamtal från att jag bodde hemma! Efter ett tag kom mamma hem från jobbet, vilken lättnad. Och straxt därpå kom Stoffe hem från jobbet. Han hade gått tidigare då han egentligen slutade runt 21. Vilken underbar pojkvän man har!

Jag vet inte om det var en blandning av att jag haft för mycket att göra, för lite tid för mig själv, stress och nervositet inför förlossningen men det var en salig blandning av infektion och panikångest. Kan ha haft med min urinvägsinfektion och penicillinet att göra som jag åt sista av häromdagen! De på förlossningen sa att jag måste börja vila nu och förbereda mig inför förlossnigen. De vill heller inte att jag är ensam hom dagarna med Freja om allt startar! Hur tror dem att de ska gå till?

Stoffe bäddade ner mig i sängen med massor av avsnitt Irene Huss och Vänner. Sen tog han med sig Freja på en tur. De hade visst ätit kulglass och chokladboll samt åkt karusell. Vilken fantastisk pappa jag har till mina barn. När de kom hem hade de med sig en stor flaska Coca Cola och två tidningar, BILD & Lantliv! Underbara skvaller och inredningsmagasin! Återigen, fantastiska Stoffe!

Nu är han iväg och köper middag åt mig och sen ska vi bara vara! Vi två! Freja sover och mamsen med som fick migrän! Ska fortsätta se Walk The Line nu och tänka på hur lyckligt lottad jag är, mitt hjärta är fullt av kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0