25 juni 2009

Älskade blogg! Mami´s here! Det har vart två dagar i panik utan internet! Vi är tillbaka i den iskalla staden Norrköping, där människor ljuger och sårar varandra. Vi har lämnat Stockholm för att flyttstäda vår gamla lägenhet, men också göra mysiga ting som besöka BM & Kolmårdens Djurpark! Vi har också haft lite tid för oss själva om kvällarna, bara jag och S när Frejsibus har sovit! Behövligt! Men på fredag åker vi tillbaka med mamma & familj för att S ska jobba!

Btw, min fantastiska Stoffe mår bra igen! Det var obehagligt när han var sådär dålig. Dagen efter mådde han aningen bättre och idag är han helt okej igen! Saknat min stålmannen!

Laddar upp lite bilder för att visa er de senaste dagarna!
Internet har fortfarande inte kopplats in trots att det gått tre veckor sen vi flyttade över från den gamla adressen! Men älskling studsade iväg vid 21.45 och shoppade ett mobilt bredband med refillfunktion! Så jävla clev:r! Jag höll faktiskt på att bli galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0