20 juni 09


Bloggar jag Rekomenderar:

Sofie:
Skriver om sitt liv i sköna Skara med sambo & dotter! Kreativ och mysig blogg!
Zandra: Om livet med sin fransman To & deras Thea! Rakt & ärligt!
Tessy: Ung tvåbarnsmamma, studernade till Mentalskötare & helkul!
Mamma Becka: 18 år & trebarnsmamma som hinner med sjukt mycket! Fantastisk!
MansonDust: Sjukt rolig tjej om sitt liv som trebarnsmamma åt sina barn med fräna namn!
Mamma Melissa: Gripande blogg av en änglamamma till två änglaflickor. Gravid med liten pojke!
Bulle Ur Ugnen: En av de härligaste genom tiderna. Världens bästa bilder och roligaste texter!
Iida: Ung tjej som förlorade bebis i magen och nu längtar efter att bli med änglasyskon!
Bloggar rekomenderade av andra:

Majbebis: 18årig gravid tjej som har en 1årig dotter. Mycket bilder!
Jenny Catarina: Mycket om sin vackra dotter Vilda och övriga tankar och funderingar!
Creyla: Om livet som mamma Ludwig! Bra skrivet!
Edvins Mamma: Vansinnigt bra blogg, rekomenderad av många!
Kalsingmorsan: Ärligt om småbarnslivet och sina egna tankar!
Fröken Fifi: Sjukt söt blogg. Skriver om sitt lilla familjeliv och saker runt omkring

Rekomendera dig själv:

Kvadding: Har en son på 3,5 år & Liten i magen på väg
Emma: Skriver om sin vardag med dotter & pojkvän!
Jennifer: Designsökande tjej om sin son, sambo och katt
Caroline: En mams till liten Freija och bebis på väg
Emilie: Började blogga som gravid och skriver nu om livet efter tillsammans med sonen Liam
Lady Dahmer: Neurotisk mamma med hår under armarna med en åsikt om allt!
Anna: Rolig och intressant bloggare som alltid säger vad hon tycker och står för det!
Linda: Mamma om jobbsökande, gubbens hjärtproblem, härliga ungar & drömmar!
Viola: Nyss fyllda 20 med en son på tre månader. Är gift med en fem år äldre albansk man.
Soya: Vältatuerad morsa, fru till en bonde & Shoppinggalen.
Jimena: 24-årig trebarnsmamma med härlig design!


Note: Vill du rekomendera en mammablogg och fortsätta experimentet "Mammabloggar!" Kommentera då inlägget med bloggadress och motivering! Du kan också rekomendera dig själv! Varje vecka utser jag veckans Mammablogg och beroende på motivering har du möjlighet att vinna. Du blir då länkad i samtliga inlägg hos mig en vecka framöver!
Veckans Mammablogg:

Jennifer
rekomenderade sin egen blogg med motiveringen som fick mig att skratta!
" Följ mig i mitt liv som småbarnsmamma i en svensk småstad och som har ett allt annat än vanligt liv. Arton år gammal kämpar jag dagligen med att uppfostra min son, sambo och katt till samhällsdugliga medborgare som är representabla nog att ta med ner på ICA. Följ också min kamp mot insekterna, då speciellt silverfiskar som tydligen har invaderat min diskbänk. Följ med på ett spännande äventyr! "

Vinst: en veckans länk i samtliga inlägg här i min blogg! Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0