20 juni 09

Freja vaknade efter sin eftermiddagslur så sent som kl 16.00! Det händer liksom aldrig, så hon måste vart toktrött vår lilla tjej! Vi gick iaf upp och hade mysmellis eftersom det regnade så in i ... Dukade fram med Kellogs Special K Strawberry/Chocolate som blivit en stor favorit! Blandat med mjölk är det som att ta en sked av pardiset! Det är wierd vad graviditeten kan göra med en. Jag som annars avskyr allt vad flingor heter. Jag är mer "müsli!"



Sen var det dags för icke-så-roligt-men-behövligt-eftermiddgagsnöje! Morsan kavlade upp ärmarna och plockade ur diskmaskinen, men med mycket hjälp från Freja! Visst är det typiskt, har man inte diskmaskin så vill man ha för att det är jobbigt att diska för hand. Men har man diskmaskin så är det jobbigt att plocka ut! I-LAND säger jag bara! Sedan satte jag igång och rensa ur hela mamma kylskåp, diskade alla hyllor mm och torkade av allt jag kom åt. Det var skinande och var extremt behövligt! Fasen så det såg ut mamsen! Freja klagade dock inte. Efter att ha staplat alla burkar och flaskor på rad fick hon en skål gurka och äpple och satte sig i soffan under en filt och såg nya favoriten "Leksaken" dvs, Toy Story! Själv satte jag på skivan "Kärlekssånger till ett barn" och lipade mig igenom "Himlen måste sakna en ängel!" Haha, man blir så lättberörd när man fått barn! Underbart!



Om ni bara visste hur det såg ut innan! Madness!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0