19 juni 09

Vi hade en helt underbar dag ute vid Ängsjö! Det var vackrare än vad jag mindes det. När jag gick i lågstadiet åkte vi dit varje sommar med klassen på "klassresa." Då tältade vi, busade om nätterna med killarna och våra fritidsfröknar samt lekta massor av ryska posten! Vilka minnen! Det var jätte mysigt och lite folk vilket passade oss perfekt. Vi hade med oss mysig picknik och en fotboll så vi kunde spela lite efter maten. Freja älskar att spela fotboll, så det var nästan en självklarhet! Bjuder på lite foton från en helt fantastisk dag!


Dags för fotboll! Visst är det en härlig miljö! Och vem sa att det inte finns natur och sjöar i Sthlm?


Freja fick sin första midsommarkyss, av ingen mindre än hennes favorit! Morbror Markus!



Eftersom mormor jobbade hela dagen så plockade vi midsommarblommor till henne!


Min S var såklart lika snygg som alltid & vår solros Freja vackrast som alltid!


När vi kommit hem, men också mamma från sitt jobb så satte vi igång och laga en fantastisk midsommarmat som vi åt i solen på balkongen. Jag bara älskar fisk så det är en självklarhet också på midsommar. Grillning blir det i helgen eftersom vi glömt bort att rengöra den och sätta dit en skruv som saknades. Men det kunde inte blivit mysigare än vad det var! Toppen midsommar helt enkelt!



Har ni haft en mysig midsommar? Berätta vad ni gjort bland mina kommentarer!
Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin och länka din blogg så jag kan lägga till din!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0