16 juli 2009

Jag är en tickande bomb! Det är fel på allt och alla och minsta lilla så exploderar jag! Egentligen är folk omkring mig väldigt generösa och hjälpsamma, men jag är så trött och irriterad att jag inte ser hur fantastiska alla är. Tänk så olika graviditeter kan vara. Med Freja i magen var jag världens snällaste! Jag är trött på att väga 4,5 Kg extra, trött på en mage som kliar då man inte ska klia tillbaka, trött på bröstvårtor som värker och luktar råmjölk. Jag är trött på att inte kunna sitta, ligga eller bete mig normalt.

Jag får klaga, jag är har vart gravid två ggr under loppet av tre år! Man blir trött! Samtidigt älskar jag det, hur knasigt det än låter! Jag älskar smärtan, längtan, vredesutbrotten, mina cravings, bebis sparkar och tryck mot magsäcken! Jag får ju ett av världens två vackraste mirakel hos mig inom kort!

Men man måste få klaga!
Bebis, mamsi LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0