16 juli 2009


Sitter i köket och försöker slappna av trots att jag vet att veckan kommer bli slitsam! Jag, Freja och magen ska klara oss själva utan paps v.30 som ska fortsätta råslita på alla fyra jobben. Vi ska måla kök och sovrum, packa upp alla kartonger, förhoppningsvis hinna slipa spjälsängen och måla om den! Sätta upp hyllor och liknande får vänta till S kommer hem av säkerhetsskäl! Jag och borrar är nästintill fiender! Slinter ju hela tiden!

Sen är man grymt ovan när det gäller kollektivtrafik! Det är ju så skönt med bil! Men men, ska nog gå det också! Dock börjar förvärkarna och sammandragningarna bli värre och värre så lite nojig ör jag över om bebis bestämmer sig för att titta ut snart! Du får gärna stanna därinne ett tag till Liten! ♥

Jaja, blir skönt med en vecka själva i lägenheten så vi kan komma i ordning innan bebis kommer! Sen är det ju väldans mysigt att träffa sin pojkvän / Frejsan sin paps - när man inte setts på en vecka! Myspys!

Nu ska jag sätta mig och svara på alla era kommentarer och njuta av mammas nybakta Ört & Cheddarostbröd, ett glas apelsinjuice & en Risifrutti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0