15 juni 09



Den 1 Januari 2009, med en tanke om förbättrad livsstil! Dvs, jag ska träna inför Beach 2009 och bli den snyggaste i världen. Hello, jätte mega plus på graviditetstestet! Kort sagt, det vart inget mer viktväktarna för mig efter juluppehållet iaf. Däremot slutar jag den 2 Januari 2009 röka efter snart sex års blossande! Grymma Madde!

Utan att ens ha fått försöka baka bebis står det klart att vi i slutet av Augusti ska bli föräldrar igen! Mysig, underbart och skräckinjagande! Vi hade inte planerat att få bebis just nu! Vi skulle fokusera på Freja, min utbildning och Stoffes jobb! Men vi är lyckliga och ska självklart ha kvar vår Liten! Det var inget vi ens funderade över, även om vi var i chock. Att jag hade så lätt att bli gravid trots att Freja-Bus tog hela 11 månaders intensivt bakande!

Vi har ett men hur är det med två? två viljor, två personligheter, två stycken som behöver oss dag som natt!? det återstår att se. Det är med glädje vi kliver in i en ny roll, en roll som tvåbarnsföräldrar!

Note:
Kom på att när Freja lämnar tvåårstrotsen då hon fyller fyra år,
kliver Liten in och tar platsen som trotsig galning! Hjälp, oh help us!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0