15 juni 09



Jag vet inte hur det är i övriga Sverige, men jag kan säga att Stockholm är galet regnigt just nu. Hela veckan har det piskat ner, nästan såpass att jag är förvånad över att det inte reporterats om översvämning. However, så sitter jag här i mammas mysiga fotölj [Är i Stockholm och hälsar på hos mams] med en kopp kaffe och försöker hitta massor av bra mammabloggar att länka från mig. Hamnade hos Mamma Tezzan som tipsade om sidan AlltOmKladdkaka. Toppen tänkte jag, den måste jag länka vidare. Choklad och annat smaskigt, dessutom massor av bra tips. Kan det bli bättre! Kom dessutom att tänka på sidan som jag för några månader sedan tipsade om i min privata blogg, dvs Dagens Muffins!!! Självklart vart jag tvungen att se om sidan fanns kvar, vilken den gjorde, puh!

Här hittar du allt du behöver, möjligheterna är oändliga och allt du kan önska finns samlat! Så istället för att sitta och deppa över att det regnar, varför inte åka och shoppa lite snygga, billiga muffinsformar, köpa lite läckra ingredienser [tips:prova något nytt] och sedan åk hem med familjen, sätt på lite skön musik och baka mängder av muffins och en stor härlig kladdkaka. Kanske kan du bjuda över mormor eller någon annan som skulle uppskatta lite eftermiddagmys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0