15 aug

Yihaa! En hel dag har spenderats ute på Kolmårdens Djurpark. Vi ville ha en dag bara vi tre, innan vi tre blir fyra. Sen visste vi inte heller hur vädret skulle bli de närmsta dagarna så då tog vi det säkra före det osäkra! Helmysigt! Det var en lugn och skön dag utan stress vilket passade mig och "mina" sammandragningar perfekt! Nu börjar de tom göra ont, vilket iof var en av meningarna med vår lilla familjedag!

Efter en lunch vid delfinerna traskade vi upp för att klappa djuren och sen träffa Bamse, men Freja slocknade som en stock. Istället bestämde vi oss för att gå till Slushoasen där min kusin jobbar då hon sagt att hon var där idag. Där blev vi kvar på kaffe och fick dricka hur mycket Slush vi ville! Jummie! Freja vägrade vakna så hon fick smaka i bilen på vägen hem sen. Dock hade hon fått en egen tidigare på dagen när min kusin var på lunch så hon var nog mätt på Slush iaf!

Nu är vi hemma och ska försöka skruva upp hyllor, tavlor mm. Snart är vårt hem helt klart! Så jäklarns mysigt! Lovar bilder senare i veckan! Måste dessutom packa BB väskan! Det börjar liksom bli dags för det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0