13 aug

Hallojs på er! Nej, vi har inte fått ngn bebis än! Men jag däremot har jag fått en jävlarns massa mindre sömn. Igår släckte jag lampan vid 22.30 och tittade på klockan sista gången vid 03.00! Magen som är så liten, känns helt vansinnigt stor! Jag får verkligen ingen luft!

Stoffe är i Sthlm och jobbar de sista dagarna, men kommer hem imorgon för att stanna! Underbart! Jag och Freja styr med städ, tvätt och annat med hjälp av underbara svärmor Pia som sliter rumpenstumpen av sig! Idag står det bullbak på schemat så vi har nåt att bjuda på när de kommer folk och hälsar på bebis!

Sammandragningarna är inte att leka med, jag har världens mensvärk och mår konstant wierd! Jag vill så gärna ha ut bebis nu! Längtar så jag blir tokig!

Grattis till Pernilla och Bebis! Ska bli så spännande att höra vad du tyckte och hur det gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0