12 sept

God(s)morgon! Sitter med bägge mina Prinsessor i soffan & ser på alla inspelade barnprogram från morgonen. Tummen upp för inspelningsbar box! Like it! Alice har somnat med rumpisen i vädret och Freja bläddrar i min "Mat för Barn" bok! Småmysigt måste jag säga! Snart ska jag ta tag i hårborstning, tandborstning, påklädning mm för om mindre än en timme ska vi vara på Norrköpings Danscenter! Idag börjar Freja äntligen på dans!

Som hon har tjatat! Hon tycker det ska bli superkul & jag också! Stoffe var lite avis som inte fick följa med denna gång, men vi har ju bestämt att ta det varannan gång. Det är vår alldeles egnen tid med bara Freja! Mycket speciellt!

Berättar hur vi hade det senare! Svar på era kommentarer kommer också senare idag! Nu hinner jag verkligen inte med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0