v.26


Härligt vad det går undan nu! Älskar att veckorna springer iväg just nu! Vill ha sommar, ledighet och flytt men också att vår Liten ska komma ut! På dag 24+4 kom första riktiga sparken. Passande nog hos BM när hon skulle lyssna på hjärtat! Den kvällen började det också synas utanpå magen och vi kunde känna ordentligt både jag och S! Hade nästan glömt hur det kändes! Tänk vilken tid det tar när man har moderkakan i framvägg! Men äntligen känner vi och Liten är stark som tusan! Får in riktiga fulltäffar mot revbenen! Vårt lilla bus!

Nu ska jag packa ner glas och sånt i köket inför flytten och sen blir det till att åka till Stockholm en hel vecka! Skönt! Magbild på v.26 kommer ikväll!

Om jag glömt att nämna det så hade jag bara gått upp 2 Kg sen inskrivningen! Haha & jag är redan i v.26! Med Freja gick jag bara upp 3 Kg allt som allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0