v.24


Uträkningen är från igår, men jag hade varken tid eller ork att uppdatera då! Men nu sitter jag i soffan, tjock och lycklig över det lill* livet i min mage! Vad du växer Liten! Det är bara 16 veckor kvar!! Minns att det inte alls var länge sen Zandra skrev bland mina kommentarer "Wow, nu är det bara 26 v kvar!!!" Och nu har det redan gårr 10 veckor sen dess! Jag hinner inte med! Smile! Denna vecka händer inget speciellt, men nästa vecka ska vi äntligen på första kontrollen på MVC! Ska bli mysigt att få höra Litens hjärtljud igen och se vad man har för SF-mått!

Nu är det inte långt kvar tills vi flyttar heller! Ska bli så skönt att komma bort från detta träsk! Underbart!
Tror jag vet en liten tjej som kommer springa in till farmor varje dag och gömma alla hennes glasunderlägg!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

ja det tror jag med att en liten tjej kommer göra.. men gör ingenting. Hon vill säkert ha lite gass(glass). svärmor

2009-05-05 @ 10:04:09
Postat av: zandra

Jag minns det så väl jag med :)

2009-05-05 @ 11:40:42
URL: http://zandrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0