Termin 2 = Klar!

Haha! Lyssnar på ordet, sommarlov! Yeah! Det var några år sedan man hade det. Härligt! På måndag får vi veta betygen också, eller ja - de som vi inte redan vet. Än så länge ser det ut som så:

Medicinsk Grundkurs - MVG
Vård & Omsorgsarbete - MVG
Etik & Livsfrågor - MVG
Social Omsorg - MVG
Psykologi - VG
Arbetsmiljö & Säkerhet - VG
Människan Socialt & Kulturellt - VG
Omvårdnad - (Besked på Måndag)

Kort och gott kan man säga att jag är jävligt duktig i skolan! De ämnen jag "bara" fått VG i är de mest ointressanta ämnen jag läst, så att för mig där få VG är världens grej! I höst kommer vi äntligen läsa den inriktning vi valt. Jag kom in på Psykiatrikursen vilket innebär att jag ska tillbringa min höst med Tessy, Tessan, Carla & Jonathan! Underbart! Hade inte kunnat bli bättre. Jag sökte dessutom till Matte B [kvällskursen.] För att slippa läsa så mycket efter omvårdnadsutbildningen och komma in på Sjuksköterskelinjen i Stockholm så snabbt som möjligt! Men mellan Jan 2010 och till sommaren ska jag iaf vara mammaledig åt Bebis! Ska bli skönt med lite ledigt! 

Jag är så jävla bra!
9 Dagar till Flytt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0