Scheeegt

Jag har gjort allt man "ska" göra en ledig dag! Tvättat, städat, ätit lunch, uträttat ärenden i stan, solat, myst med min lilla Freja, sett Biggest Loser, bestämt myskväll med Stina på onsdag och middag med sväris i eftermiddag! Och nu sitter jag här utan ett blaj att göra och lilla madame sover fortfarande! Måste nog väcka henne snart, annars somnar hon inte vid 19 ikväll och då rubbas rytmen totalt!

Efter att vi vart på Kolmårdens Djurpark i fredags, jag, S, F & Sväris så somnade Ejja-Bus i bilen på väg hem vid 16.30 och sen var hon omöjlig att väcka. Hon sov till 07 på lördagsmorgonen! Jisses, det tog visst på krafterna att springa backe upp och backe ner på Kolmården! Btw, nu har vi säsongskort i år igen! Weoeoe!

Nu vaknade hon - YES!
Nu blir det folkparken och massa lek!

Saknar dig älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0