L.O.V.E



Jag älskar älskar älskar min familj! Fasen en så mysig och underbar dag vi haft idag. Det har vart galet varmt och så otroligt vackert ute. Helt enkelt perfekt från början till slut! Freja har haft så otroligt roligt och vi också för den delen. Det var helt klart den roligaste och härligaste dagen vi vart på Kolmården! Älskar! När vi var på väg till tigrarna mötte vi Stina med familj. Så himla roligt och jag hade tidigare tänkt att det vore komiskt om vi träffades där idag! Haha! Vi gick tillsammans och såg rovfågelsuppvisningen! Uppskattat av oss alla! Ska bli supermysigt att träffa sig på tisdag Stina! Vi har spikat strålande sol och klarblå himmel, så det så! Smile! Gjorde ett härligt Kollage! Enjoy!

Jag älskar dig Freja, mitt hjärta bultar så hårt för dig och Liten. Och självklart för fantastiska och underbara Papsi också! Ni är min värld, min luft, mitt hjärta! Jag är verkligen den lyckligaste i världen! Jag har allt!!! ♥

Kommentarer
Postat av: zandra

Ni är så fina så <3

2009-05-31 @ 00:38:13
URL: http://zandrax.blogg.se/
Postat av: Stina!

Å vilka fina bilder ni tog :-)

Det var super kul att springa på er där.

Hampus pratade om Freja hela tiden sen, att hon var ju en stor tjej som ville köra bilen själv.

Jag tänker dansa sol dansen i dag så jag får tränings värk hihi,så vi får sol på våra kroppar i morgon. Ska som sagt bli jätte mysigt att ses. Jag längtar redan snuttan!!

Hoppas ni har haft en super da i dag, med mycket mys och kärlek.

puss och kram från din vän Stina!

2009-06-01 @ 14:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0