Grattis alla Mamsisar!

Idag är det vår alldeles egna dag! Vår och bara vår! Imorse fick jag en superunderbar present av min Freja Bus och papsi. Även Liten var med på ett hörn! Smile! En såndär fin Världens Bästa Mamma kopp, men utan rött hjärta och tjaffs på, utan sådär stilrent som jag älskar. Bir en kanon-blogg-mugg!!! Fick också ett gose-hjärta som jag ska hänga på backspegeln i bilen. Och som alltid, ett fantastiskt kort! Tack mina underbara fina älsklingar! Mamma älskar er! ♥


 


Både svärmor och mamma vart så lyckliga när de läste NT igår och fick se att vi skickat in Morsdag Gratulationer till dem båda! Nu packar jag och S för fullt medans lilla Frejsi sover. Kl 14.30 sharp ska vi vara hos sväris för att tillsammans med Rickard och William äta mors dag middag! Ska bli supertrevligt! Hoppas ni får en toppen dag! Btw, trevlig resa mamma och hoppas du får en givande arbetsresa i Sundsvall! Be piloten köra försiktigt med den dyra lasten!

Grattis speciellt till mina fina mamma-vänner!!!
Sofie B, Zandra, Tessy, Stina, Jonna, Patricia, Maria, Maria W, Madde & Carla!



Kommentarer
Postat av: Denna sanna kvinna

Tack gullunge :D

2009-05-31 @ 22:20:42
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Stina!

Tack för den fina mamma hälsnningen den värmde :-)

Du är en super mamma du med, Freja och Bebis kan inte få det bättre.

Puss!

Ps.måste gå in här oftare ser jag ti hi. Ds

2009-06-01 @ 14:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0