En toppen Söndag

Men vilken härlig Söndag vi hade igår! Spenderade förmiddagen ute i Djurparken där vi gick på Bamseteatern, klappade djuren i barnens lantdgård och åkte en sväng i safariparken. Därpå åkte vi och hämtade farmor och vidare till Maxi för lunch och storshopping! Prio ett - kläder! Som vanligt hittar jag inte så mycket kläder jag vill ha! Däremot bestämde jag mig för att fräsha upp mitt hår som efter en färdig och en pågående graviditet inte blivit så toppen. Köpte skitbra produkter på Hårvårdsbaren samt bokade en klipptid på torsdag! Ska bli så underbart att klippa ur håret lite! Hittade också bebiskläder till Liten och annat smått och gott. Ska försöka hitta något fint till Freja idag efter skolan. Hon har ju redan så massa fint! Även en liten överraskning till S ska nog slinka ner i påsen!


Kommentarer
Postat av: jesi

gud vad snygga linnen / tees .. :))

2009-05-25 @ 20:07:49
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0