"Den duktigaste elev jag haft!"

Jag är hemma. Det är söndagkväll och klockan är 20.36! Vi ska äta kräftor, jag och S! Freja sover, men vart vansinnigt glad när jag kom hem en timme tidigare. En röst hördes från hennes rum & sängen slog mot väggen i takt med att hon näst intill hoppade sönder den " Mamma kommer! " Blir sådär härligt varm i kroppen! Det är den 18 Maj och sommaren är på väg. Underbart! Liten är superbusig i magen och jag är lycklig över att h*n äntligen sparkar sådär dunder hårt!

Jag är färdig nu!
Jag ska inte tillbaka till praktiken något mer. Inte träffa mina tanter eller fantastiska kollegor. Men jag fick fantastiska betyg. Det var svårt att hålla tillbaka tårarna när Cissi sa " Du är den duktigaste elev jag haft." Jag ville inte gå hem, inte då. Jag ville mer, där och då! Men jag är färdig. Jag är närmre mitt mål. Snart är jag undersköterska och en tredjedel  av mitt mål är avklarat! Jag är stolt över mig själv. Jag är duktig!

Halvtidsbedömning:
Madelene är en jätte duktig tjej. Har lätt för att samarbeta och är mycket flexibel. Social och ser vad som behöver göras. Omtyckt i arbetslaget. En i gänget. Mycket omtyckt av brukarna!

Slutbedömning: Icke Godkänd:   Godkänd: Ja!
Madelene har gjort sin praktik här på Järven vån 4. Är en jätte duktig tjej. Har vart en i gänget sen första dagen. Tar ansvar ocg egna initiativ. Är mycket omtyckt av brukarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0