Våfflisar & Leo

Tidigare idag vart det bestämt att hela familjen skulle iväg till busfabriken och leka en massa. Men precis när vi skulle iväg ringde svärmor och bjöd på Våfflor! Stoffe är en våffla hela han, så det var givet att vi skulle dit och vräka i oss. Tack för en trevlig lunch/middag Sväris! Så det blir ist busfabriken imorgon och förhoppningsvis en långpromenad med Tessyy!

Sedan åkte vi till Maxi för att shoppa en ny almanacka till mig eftersom jag efter mycket om och men bestämt mig för att den jag har ÄR för liten! Dessutom är den alldeles sönderkladdad! Nytt och fräsht! Därefter vart det ingredienser till Pizza och sedan for vi hem för att se Hitta Nemo med Frejsan och äta fredagsmys! [Chips, vindruvor & Vatten!]

Vid 19 somnade hon, som alltid och nu sitter jag här fetingmätt efter den hemlagade pizzan! Älskling och jag började se Body of Lies [Leo DiCaprio & Russel Crowe,] men nu har han studsat in på toaletten och jag tänkte att jag under tiden skriver ett litet inlägg här på bloggen!

Nu ska jag fortsätta mysa med min älskade pojkvän och njuta av att jag har en fantastisk kille vid min sida som älskar mig och Freja över allt annat. Jag känner trygghet, säkerhet och kärlek! Du är världens absolut finaste sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0