Christoffer ♥

Christoffer, du är den underbaraste människa jag någonsin träffat. Det finns inget som kan skilja oss åt, förstöra det vi har, eller få det lika vackert. Det vi gått igenom har gett oss näring att växa allt starkare än något/någon annan. Du har en fantastisk personlighet och världens finaste händer & ögon! Det absolut viktigaste vad det gäller utseendet enligt moi. Vi kommer få det än mer fantastiskt den dag vi flyttat till Stockholm och får det liv vi sålänge längtat efter! Kärlek

En vacker dag ska vi säga våra "I do´s" och bli man och hustru! Men det ska vara då vi har råd att gifta oss på det sätt vi alltid velat, då våra två barn är stora nog att vara brudnäbbar alt. att en av dem är en liten "mini" bestman! Vi ska ha vår bröllopsfest på ett fantastiskt ställe, med alla våra vänner, familj och barn! Och även om vi vet redan nu att vi vill vara vi två föralltid och förevigt så ska allt ovan vara klart.

Kanske den låt som spelas när vi ser varandra i ögonen & snart ska säga de ord vi lovar hålla förevigt! Jag har alltid sagt att jag aldrig ska gifta mig med någon, tills den dag du klev in i mitt liv!

Jag älskar dig Christoffer, föralltid & förevigt! ♥




Kommentarer
Postat av: Stoffe

Åhh fina underbara lilla dumungen min :D Älskar Dig så otroligt o galet mycket! Allt kommer bli så bra och så underbart! Vi 2 föralltid! Älskar Dig! Puss

2009-03-17 @ 21:17:21
URL: http://rockfather.blogg.se/
Postat av: Denna sanna kvinna

Hehe ja jag förstår inte varför männen inte kan klä dem vackert, eller han har lyckats många ggr men inte allt lika många ggr som det gått mindre bra :D



PUSS

2009-03-17 @ 21:59:29
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: pillan

Hey!Jotack det går superbra den växer som tusan, helt underbart älskar att vara gravid men man får väl se hur de låter mot slutet när man har värk överallt=)

Hur går det själv då?

Jag känner rörelser men inga direkta sparkar men hoppas de kommer snart, sambon e lite avis för att han inte känner nåt än hehe..



Vad tror du om könet då?

Jag har en känsla av att vi får en tjej men de återstår att se om den stämmer eller ej..Kram

2009-03-18 @ 20:03:52
URL: http://lovelychild.blogg.se/
Postat av: pillan

Vilket bf datum har du?

Jag tror på pojke=)

Har ni kommit på några namn än då?

jag tycker det e svårt för vi vill gärna ha något som inte varenda unge heter ochd et rä ju inet det lättaste direkt..

Ni har inte fudnerat på köns ul?

Jag är lite sugen påd et till och från faktiskt=) man är ju så nyfiken av sig hehe...

jadu jag länget efter dne där dunderkicken faktiskt skla bli kul och se hur de känns då.

2009-03-18 @ 21:24:02
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0