Sallad är så Passion!

Vad gör man för att på bästa sätt plugga stenhårt men samtidigt för ett ögonblick koppla bort skolan helt? Jag & Tessan har det ultimata svaret på den frågan. Tre timmars studier på Fräcka Fröken i stan ist för studierummen i skolan!

Sms kontakt som ledde till planerad studielunch!

Jag: " Blir det en lunch/Jehovas imorgon? Tack för en trevlig dag! Puss Maddde! "
Tessan: " Tack Själv! En lunchdate med inslag av jehovas, kan nog inte bli mkt bättre än så. =D Ses imorrn! Puss "

SPIKAT, nailed! Dock 72 kronor fattigare tack vare den himmelska salladen imorgon, men samtidigt massa fakta om Jehovas rikare! Helt klart värt det!


Kommentarer
Postat av: louise

Godmorgon!

Allt bra?

Några trevliga onsdags planer? =)



min kisse blev bara 8 veckor :( Uppfödaren visste inte när de va födda, så förmodligen va han sjuk innan han kom till mig och dog efter bara en vecka :(

2009-03-04 @ 08:54:55
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: tessan

Ja men han klär ju så fruktansvärt bra i rosa, Alicia har en likadan hon me, fast i blå :D asg

2009-03-04 @ 17:18:19
URL: http://tessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0