Madde ♥ Stoffe ♥ Freja ♥ Bebis

Har precis tagit ett långt bad tillsammans med min fantastiska, underbara pojkvän och fått hjälp med att färga håret! Så nu sitter man här ljusbrun i håret och hoppas se skillnad när det torkat! Sett lite Vänner avsnitt tillsammans i ett försök att få skratta lite. Är nämligen superdeppig över att vår fina Papi flyttar imorgon och börjar sitt nya jobb på det nyöppnade psykiatriska  boendet i Stockholm. Nu ska vi bara hålla ut fram till Aug då han förhoppningsvis kommer hem och är pappaledig igen! Sommaren ska spenderas så mycket vi bara kan i Stockholm, då jag inte jobbar!

Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen med min sötaste och hoppas att inte klockan går alltför fort! För just nu vill jag aldrig att den blir 05.00 och dags för honom att sätta sig i bilen och åka. Just nu vill jag stanna tiden, i trygghet, tillsammans, vår familj och denna värme! Just nu vill jag vara i detta just nu föralltid!

Har inte alls vart lätt de senaste veckorna med allt detta skolarbete och pressen över att han snart ska åka. Och nu är detta snart, snart här. Om bara sex timmar pussas vi i dörren och jag gråter. Jag känner mig själv vid det här laget =) Ja, vi ska träffas helger och de vardagar han är ledig, sova samma säng och hitta på massa saker med familjen. Men jag vill ha min S hemma, så som han alltid vart! Min högra hand och min bästa vän! Men framförallt min underbara pojkvän och pappan till mina barn! Älskar dig så otroligt massa!!! ♥ ♥ ♥ ♥

Det kommer alltid vara vi Stoffe! Och den här låten kommer alltid vara lite av "vår" låt!
" I´ve found all I´ve waited for, and I could not ask for more! "



Vill också pussa extra på Tessy
som står ut med mitt Stoffe-tjatande just nu!
Älskar dig så massor gumman! Ska bli mysigt med myskväll på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0