Gudd mårning!

Här sitter man med nyplattat hår och fundilerar på om man ska vanka ut i köket och göra lite frukost. Frejsi sitter bredvid mig och bläddrar bland mina skolpapper! Måste vara mycket intressant eftersom standardfrasen är " Äh Dä eller Oj!" Sötaste dej!

Igår åkte jag, Stoffe och svärmor till Maxi och åt på nya Husmans restaurangen! Trevligt och jummie! Efter det tittade vi i alla affärer och jag shoppade en ny vår jacka. Behövligt! Sedan var det dags för svärmor att jobba så vi släppte henne hemma. Därefter åkte vi och hämtade Freja och sedan till Plantagen! Hade en sån där mysig förmiddag/eftermiddag som etsar sig fast i hjärtat och stannar där föralltid! Mysigt!

Kl 15.30 var det dags för visnig av lägenheten på Ängsvaktaregatan 7. Helt ok lägenhet, men lika fula köksluckor som svärmor har! Smile! Men vafan, det är bara att stå ut. Vi ska ju isf bara bo där tills Dec 09 då hela vår familj flyttar till Stockholm och lämnar värdelösa Norrköping bakom oss!

Kvällen spenderades hemma hela familjen med 2 kg kräftor, let´s dance och en massa pussar och kramar! Dessutom köpte älskling den snygga enorma mattan jag önskat mig! [Bild kommer!] Sedan somnade jag i soffan, trött som den gravida kvinna jag är!

Nu blir det frukost!
Puss

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Haha dem är ju söta dem smp liven, va dä? och ooojj är dem orden Engla kör på mycket också :D

2009-03-14 @ 10:40:38
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0