Toppen

Vaknade nyss efter att ha somnat i sängen då jag och Freja gosade efter en lång dag! S lät mig sova och fixade massa hemma själv eftersom jag hade så mycket sammandragningar tidigare ikväll.

Lägenheten var jätte fint städad och jag kände mig superglad när vi gick in. Den var kanon. Förutom att nya tapeter behövs i kök och sovrum så är det toppen. Skönt att vi får det åtgärdat . Vi packade in alla kartonger vi hade och hann även med att packa upp nio stycken av dem. Allt som ska vara i köksskåpen men också lakan, handdukar, mm. Härligt!

Efter det åkte vi för att grilla, men då vi glömt hälften hemma vart det Mc.Donald´s där vi mötte upp sväris som jobbade. Vi åt en mysig middag i solen som avslutades med maräng sviss! Därpå åkte vi till Shape och köpte ett balkongbord och stolar som tjejen i kassan råkade slå in fel så ist för att betala 699 kr hamnade summan på 303 kr. Gött! Hoppade ävenm in på rusta och köpte ett svart balkongparasoll. Men yes!! Nu är det bara balkonglådan och en kruka på Lagerhaus som ska inhandlas, sen har vi en toppenbalkong i sommar. Mysigt värre!

Sen vart det hem och efter en tallrik jorgubbar somnade både jag och Freja! Nu tänker jag kasta mig ner i ett bad till Våra Bästa År och bara slappna av. Råmjölken har börjat rinna till så jag har ajaj i brösten! Lille Bebis vad du gör med din mamma. Smile!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Men Madde då, det är ju då man ska säga till att det blivit fel och inte gå därifrån, uscch uscch.



NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT. Älskar när dem slår fel!!!!



Puss

2009-06-02 @ 13:52:28
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0