Äntligen är hon hemma!

Min fina, fantstiska, underbara, söta solstråle till dotter är hemma! Tänk att hon är två år om 1 månad och endast har sovit ifrån oss tre gånger i hela sitt liv. Igår hade jag sån panik, sån längtan! Jag har aldig saknat någon så mycket som jag saknade min Freja igår. Stoffe höll om mig och tröstade mig när tårarna rann! Usch, det är hemskt att vara utan din min prinsessa!

Freja hade iaf haft världens mysigaste dag med mormor och moster Sofie idag. De åkte relativt tidigt mot Norrköping och stannade sedan på Mc.Donald´s och åt. Efter det åkte de vidare och i Norrköping gick de på busfabriken, lekte och hade sig och åt massa glass. Sedan kom de hem till oss. Stoffe och jag stod som två barn på julafton och nästan slogs om att få titta i titthålet i dörren när de kom upp för trappan! Och jissa om det vart KRAMAR och PUSSAR när världens finaste klev in i vårt nya hem. Underbart!

Efter det lagade jag en god middag åt oss alla och efter det fikade vi! Jag älskar att ha min familj här. De är så underbara, så fantastiska! Älskar er! Mamma tyckte verkligen att lägenheten var sååå mysig och förstod inte riktigt varför vi ville tapetsera om. Hon tyckte det var snyggt! Kanske borde jag lyssna på mamma som har världens bästa inredningssmak!? Men jag tycker om att få nytt och fräsht! Love it!

Nu har de åkt hem och jag sitter inne hos svärmor som är på "date" och kollar runt lite. S och Freja badar och snart ska jag in och läsa saga för min finaste! Efter det blir det fortsatt plock i lägenheten! Mys!

BEBIS i magen är helt vild, dygnet runt! Jag kan inte fatta att jag går in i v.29 imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0