Tack Stina

På Nyårsdagen ringde min fina vän Stina och läste upp en jätte söt text för mig. Den var verkligen precis vad jag behövde då, tack gumman! Tyckte den var så underbar att jag bara var tvungen att lägga ut den i min blogg. Den är verkligen så sann!

" Det finns minst två personer här i världen som du skulle kunna dö för
Minst 15 personer här i världen älskar dig på något sätt
Det enda skälet till att någon här i världen hatar dig, är att han eller hon skulle vilja vara som du
Ett leende från dig kan göra någon annan glad, till och med någon som inte gillar dig
Varje kväll finns det någon här i världen som tänker på dig innan han eller hon somnar
Du betyder allt för någon. .Du är speciell och unik. .Någon, som du inte ens vet existerar, gillar dig
Även om du gör ditt livs misstag så kommer något gott ur det
När du tror att världen har vänt sig emot dig, titta en gång till
Kom alltid ihåg de komplimanger du fått
Glöm alla förolämpningar. "


Kommentarer
Postat av: Louise

Tjusig blogg du har! Kika gärna in på min också :)

2009-01-05 @ 20:47:09
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0