Spirit Spirit Spirit Spirit Spirit....

Snart driver den filmen både mig & Stoffe till vansinne. Haha! Nu förstår jag vad mamma menade när hon sa att hon tröttnade på de filmer vi såg när vi var små. Jag verkligen älskade Spirit förut, musiken & allt som den innehåller. Nu får jag aningen panik när den går på 15 h / dygn! Buhuuu, jag vill se myrornas krig, linus på linjen.. Vad som helst! Haha!

Men vi har en liten tös här hemma som inte tröttnat. Som inte vill annat än lyssna på musiken i filmen eller se den som den är. Som sitter med drömmande ögon och tittar på den häst hon verkligen älskar. Hennes Spirit! Det är bara hästar som gäller här hemma nu, INGET annat! Puss min gurka! Mamma älskar dig!


Freja tittar hellre på Spirit på Youtube. Där är alla musikklipp ihopklippta
& allt annat borttaget. Hon vill inte höra den svenska versionen! 
Our americal Gal! Sweet!
 
Frejas mjukistotto är alltid mer och tittar på Spirit! Hon släpper knappt sin totto med blicken!
Den fick hon btw av min bästa kompis Patricia med pojkvän på sitt dop! Adorable!

Ska man ist se Spirit på tv kan man ju passa på att gunga på Farfars gamla gunghäst under tiden. Imorgon ska jag skaffa penslar så jag kan måla hästen i vitt & svart. Det har vart ett projekt under längre tid, men annat har kommit före. Men nu måste jag ta tag i det. Furu är egentligen förbjudet i mitt hem. Men denna är ju så OLD SCHOOL! Freja har på sig en super söt klänning a´la 70 tal som hon fick av Farmor Irené & Farfar! Älskar Kappahls barnmode nu!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

nej måla inte om den , det förstör hela touchen. Det syns ju att den är gammal och gammalt är snyggt

2009-01-11 @ 11:11:19
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0