Spadags!

Haha! Sitter faktiskt inne på toaletten och skriver. Cosy! Det är inte så illa som det låter. Har tänt en massa härliga doftljus, hält i Olivskumbad & varm härligt vatten. Nu ska jag ta mig en härlig spakväll i lugn och ro. Freja sover & Stoffe ska följa min syster hem till hennes pappa. Mamma målar naglarna & Markus är och tränar hockeytjejerna!

Har dessutom laddat upp med massa härliga vänneravsnitt att se på i badkaret. Mysfaktor 110!
Kände också att det skulle vara toppen att skrubba sig riktigt ren och sedan smörja in sig med lotion för att efter det hoppa i nya mysdressen jag köpte idag! I Like! Sen luktar jag ju också väldigt gott med tanke på att min 3:dje rökfria dag snart börjar lida mot sitt slut! God Damn vad duktig jag är!

INTE RÖKT PÅ 3 HELA DAGAR!!!
Wiee, Vad jag luktar mumma! =D


Kommentarer
Postat av: soeticz

hejhej! jag undrar om du har lust att lära mig hur man får en rörlig header? :$ om du inte tar betalt för att berätta det?

2009-01-04 @ 22:08:12
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Maria

Du är jätte duktig!! Stolt över dig, kämpa på nu!!

2009-01-05 @ 11:53:13
URL: http://wickselllaurell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0