Mars, April har knopp i håret!

Här sitter man och nynnar gamla skolmelodier. Det var tider det! Sitter nere i datasalen och umgås lite med delar av min klass. Trevligt med en kaffe och ett ne-ne-ne-no-no Winderbröd, Wienerbreads! Haha! På frågan om jag är stabil just nu är svaret nopes. Sovit alldeles för lite och vart ifrån mina klasskompisar för länge.

F.ö hade vi redovisning om nazismen tidigare som gick kanon. Känns jävligt bra just nu måste jag säga. Det enda som svider är provet på måndag. Jag ska ju på farfars begravning på fredag och får en känsla av att en helg i stockholm som vanligt inte kommer föra med sig något studerande. Bad Me! Men ska verkligen försöka denna helg!

Biståndsbedömning??? Blääääk!

På tisdag är det äntligen dags! Har verkligen sett fram emot detta. Återkommer med vidare information till de som behöver den. Spännande må jag säga! Top-Seacret. På tal om top, idag är det Top Model igen!

Weoeoeoeoeo!

Kommentarer
Postat av: sofie

Grattis till septemberbarnet

2009-01-29 @ 22:06:38
URL: http://sofiesundh.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Ja har utmanat dig i min blogg :D

2009-02-01 @ 14:57:04
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: grattis.

Grattis till barnet,

2009-02-01 @ 17:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0