Busafabriken & Mexico

Vid 10 var vi nere vid busfabriken imorse och mötte upp Stina, Tommy, Hampus & Hanna. Det var dags för barnen att leka av sig och de vuxna att hinna umgås. Om vi säger såhär, vi vuxna lekte nog lika bra vi med. Jisses vilken kondis jag fått nu när jag slutat röka. Jag orkar verkligen mer än någonsin! Härligt! Freja var verkligen hur lycklig som helst över att få vara där igen. She loves it! Runt 12 åt vi lunch tillsammans och vinkade åt maskoten när han trallade förbi till sin "busfabrikssång!" Freja vinkade oavbrutet! Sötaste ungen! Vart ett perfekt avslut på vår vecka! Tack Stina m. fam för det trevliga sällskapet. Måste göras om!!! Ska dessutom spåna vidare på utlandsplanerna! =)

Freja somnade i bilen och fick fortsätta sova hemma. En annan var ju lika trött så både jag och Stoffe slumrade till framför Animal Planet en stund. Mysigaste kanalen ever!

Vid 17 var dags för mig att börja steka köttfärs och hacka grönsaker. Stoffe åkte iväg och hämtade sin mamma påväg till Willys eftersom hon skulle äta middag med oss. Så de skulle handla lite som fattades! När de kom hem var det bara att värma på skalen och riva osten. Sedan var äntligen Tacosen klar! Gott med mexikanskt!

Freja ville sitta brevid farmor och äta minimajs & gurka efter att hon ätit färdigt. Så farmor hade fullt skå med att servera Freja det hon ville ha. Tror nog farmor har lite svårt att säga nej till sin trollunge! Haha! Btw, så sa Freja "Farmor" igår, vilket gjorde att Svärmor Pia flög på små moln hela kvällen igår. Stoffe berättade att när hon ringde två ggr igår kväll så började hon varje samtal med "Hej, mitt barnbarn sa Farmor idag!" Så kul att hon vart så glad över det!


Giraff m. Bebis, Freja-Bus & Pappa!                                Älskling åker häst & vagn!

Sötnos leker i bollhavet med Hanna & Hampus! Jag & Stina badade också bland bollarna!

Freja åker stooora rutchkanan själv! Det är bara hur roligt som helst!

Dags för Tacosmiddag med familjen & Farmor Pia! Var gott, mysigt & trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0