Back to School!

Imorgon är sista lediga dagen innan skolans andra termin börjar. Puh, 1/3 avklarad! =) Men jag trivs, tycker det är roligt, givande & stimulerande. Längtar såklart efter mina klasskompisar! Fick ett lockande sms av Jonathan i klassen förut:

" Hej Pullan! Therese och jag dricker vin och finsk nationaldryck. Du är hemskt välkommen! Hoppas du haft ett bra nyår etc. Kom och bli full! Kram Jonathan & Therese! "

Åh vad jag vill dit. Vill me parta lite med mina fantastiska klasskompisar! Men idag orkar jag verkligen inte. Jag är så trött & vill bara gå och sova tillsammans med min älskling. Så det får bli en annan gång! Är dessutom väldigt mysigt att vara hemma med min familj & vara pigg imorgon! Så det blir till att stanna hemma!

Sitter just nu och ser Guldbaggegalan! Stort grattis till Mikael Persbrandt! Ingen var så värd det priset som du. Fantastiskt! Du har alltid vart och kommer alltid att vara Sveriges mest mångsidige skådespelare. Grymt!

Idag är min ELFTE RÖKFRIA DAG! Jag är verkligen grymt duktig!
Nu ska vi lägga oss i sängen och titta på nån mysig film!
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0